תמונה אחת שווה אלף מילים

תמונה אחת שווה אלף מילים

צילום הוא הקליק בה נפגשים המצלמה העין והלב. צילום הוא דרך לספר סיפורים וצורת ביטוי אישית. בצילום אין שתי תמונות זהות כי הצלם מביט אל תוך הנשימה של נושא הצילום ולכן  גם בצילום לדומם יש חיים ותמונה אחת שווה אלף מילים. בתמונת צילום יש לא רק תיעוד של רגע, יש בה רומנטיקה, כאב והומור, עושר ואושר לצד דלות ועוני. צילום יוצר תמונה אובייקטיבית, צלם יוצר סיפור סובייקטיבי ואותנטי משלו. למרות שכיום כל אחד בכל גיל יכול באמצעות הטלפון הנייד שלו לצלם תמונות ברמה גבוהה אין בכך למצות את עולם הצילום לכדי כישרון ומומחיות. אם אתם רוצים להעניק לילדכם את היכולת להביע  ולתעד רגעים באופן אותנטי שילחו אותם לחוג צילום.

 

הצילום היא צורת אמנות ותיעוד מקיפה ועולם הצילום מציע שפע אפשריות לכל אחד ואחת שמעוניין ומתעניין בנושא. חוג צילום לילדים הוא חוג חווייתי המשלב בין הקניית היסודות הטכניים בצילום לפיתוח יכולות וויזואליות ושפת צילום יצירתיות. החוג מלמד איך וכיצד ניתן להביע בתמונה אחת אלף מילים. הילדים בחוג לומדים להפעיל ולשלוט במצלמה ולהפיק ממנה את המרב. הם לומדים קומפוזיציה, טכניקות וסוגים שונים של צילם. הילדים מתנסים בצילומי חוץ ובצילומי סטודיו.

 

השתתפות בחוג צילום יכולה לפתוח בפני הילד עולם נפלא. הוא יכול לבחור בצילום כתחביב לכל החיים או למצוא עניין עמוק כך שהוא יראה בצילום מקצוע וימשיך את לימודיו בתחום. תחומי הצילום הם רבים ומגוונים ישנם צלמי אמנות, צלמי סטודיו, צלמי אופנה, צלמי פנים, צלמי אוכל וצלמי עיתונות שהם עיתונאים לכל דבר. צילום עיתונאי הוא מדיום חשוב ביותר בעולם העיתונות והתקשורת. תמונה אחת שווה אלף מילים ובכוחה להשפיע ולשנות סדרי עולם. השפעתם של הצלמים על דעת הקהל ומקבלי ההחלטות באמצעות צילום מאזורי לחימה או אזורים מוכי אסון היא רבה וגורלית. לכן, אם ילדכם מתקשה להביע את עצמו רק בעזרת מילים חוג צילום הוא פתרון יצרתי עבורו. זו הזדמנות לאפשר לו לרכוש כלי שבאמצעותו יוכל להביע את עצמו, לגלות עולמות  ולשנות סדרי עולם.


מאז המצאת הצילום והתפתחותו עד למה שאנו מכירים אותו היום, נגיש קל וזול, לא היה ולא יהיה יותר סיפור שלם ללא תמונה מנצחת. אותה תמונה שתעביר את המהות כולה בלכידת רגע אחד שיהפוך לנצח. תמונה אחת שווה אלף מילים  וביכולתו של כל ילד להנציח את הרגע. כדי ללמוד ולרכוש את הידע והיכולת הזו, ברוב חוגי הצילום יוצאים הילדים  לסיורי אמנות שונים בגלריות ובמוזיאונים ונחשפים לזרמים שונים בעולם האמנות בכלל והצילום בפרט. החשיפה לזרמים שונים בעולם הצילום, ניתוח עבודות הצלמים והתרגולים המעשיים מקנים לילדים כושר ריכוז, פיתוח אחריות חברתית ויכולת העברת מסרים באמצעות המצלמה.


Notice: Undefined variable: sorting in /var/www/vhosts/hoogim.co.il/httpdocs/classes/article.php on line 17

מידע נוסף: